szerda, 21 február 2018

7 súlyos hiba, amivel gátolod a fogyókúra sikerét

Ha fogyni szeretnénk, gyakran teszünk olyan logikusnak tűnő dolgokat, melyekről azt gondoljuk, segítik a súlycsökkenést, pedig valójában nem a fogyáshoz, hanem inkább súlyunk gyarapodásához járulnak hozzá.

Ezt tetézhetik még a különféle rossz étkezési szokásaink, melyeket hosszú évek alatt alakítottunk ki, s ezért még nehezebb megszabadulni tőlük. De ha valóban rászántuk magunkat az átalakulásra, életmódunk megváltoztatására, a következő hibákat ne kövessük el:

1.Étkezések kihagyása

Ha valaki fogyni szeretne, az első fogyókúrás tanács, amit próbál betartani, hogy csökkenti az elfogyasztott kalóriák számát, azaz kevesebbet eszik. Sajnos, sokan azt hiszik, hogy nincs is annál jobb módszer ennek elérésére, mint kihagyni egyes étkezéseket, a reggelit, az ebédet vagy a vacsorát. Azonban bármely étkezés kihagyásával ellenkező hatást érünk el, és inkább hízni fogunk. Ugyanis a korgó gyomrunk hatására anyagcserénk éhező üzemmódba kapcsol, s emiatt a következő étkezésnél jóval több kalóriát fog felvenni, és elraktározni.

2.Éhezés két étkezés között

Ezzel ugyanazt a hatást érjük el, mint az étkezések kihagyásával. Fontos, hogy két főétkezés között se éhezzünk, hanem egészséges rágcsálnivalókkal tartsuk egyenletes szinten az anyagcsere működését. Ilyen egészséges nassolnivalók az alacsony kalóriatartalmú zöldségek és gyümölcsök, a teljes kiőrlésű gabonából készült péksütemények, kekszek, és müzliszeletek, valamint az alacsony kalóriatartalmú egészséges italok, például a zöldséglevek.

A legfontosabb lépés a hízás elkerülése érdekében, ha naponta többször, akár hatszor-nyolcszor eszünk kisebb adagot.

3.Egy kis desszert vacsora után

Bármilyen csábító is, hogy vacsora után bekapjunk valami édes finomságot, mondjunk le erről az élvezetről. De ne féljünk, nem kell teljesen búcsút inteni az édességnek! Csak időzítsünk helyesen, és inkább ebéd után együnk egy kis adag, alacsony kalóriatartalmú desszertet.

4.A testsúly minden napi mérése

Ez teljesen felesleges! Ahelyett, hogy naponta ráállnánk a mérlegre, tegyük ezt hetente egyszer, sokkal jobban fogjuk látni a változást. Az egészséges fogyás mértéke amúgy is jobb, ha nem haladja meg a heti 1,4 kg-ot. Ennél gyorsabb fogyás ugyanis növeli az epekő kialakulásának kockázatát.

5.Kalóriaszámolgatás

A kalóriaszámolgatás egyáltalán nem szükséges a sikeres fogyókúrához. Mivel nagyjából tudjuk, hogy nap, mint nap mit eszünk, megkönnyíthetjük a dolgunkat, ha a számolgatás helyett inkább fél adagot fogyasztunk a szokásos ennivalónkból.

6.Éhesen menni vásárolni

Üres hassal nem menjünk közértbe, mert egy csomó olyan élelmiszert fogunk megkívánni és megvenni, melyek csak felesleges kalóriákat és pénzkidobást jelentenek. Kapjunk be valami egészséges snacket, mielőtt beugrunk a boltba.

7.Csipegetés főzés közben

Minden háziasszony megengedheti magának, hogy főzés közben bekapjon néhány finom falatot, nem igaz? De igen! Azonban, ha fogyni szeretnénk, inkább győzzük le ezt a kísértést.

Ezeken a rossz szokásokon nem olyan nehéz változtatni, s így nagy lépést tehetünk az ideális testsúly elérése érdekében!

Ha tetszett a cikk kérjük lájkold, vagy oszd meg a Facebookon a cikk tetején levő gombokkal, vagy Facebook oldalunkon! >>>>>>>>

 

Anti-Valentin napot tart az Oltári csajok sztárja

Anti-Valentin napot tart az Oltári csajok sztárja

Anti-Valentin napot tart az Oltári csajok sztárja

A Valentin-nap a párok és...

Tovább a cikkhez
Az Irigy Hónaljmiriggyel ünnepelte születésnapját Dévényi Tibi bácsi

Az Irigy Hónaljmiriggyel ünnepelte születésnapját Dévényi Tibi bácsi

Az Irigy Hónaljmiriggyel ünnepelte születésnapját Dévényi Tibi bácsi

Sztárvendégek, szexi táncoslányok,...

Tovább a cikkhez
Jessie J végre magyarországon is fellép

Jessie J végre magyarországon is fellép

Jessie J végre magyarországon is fellép

Az EFOTT szervezői az ELTE...

Tovább a cikkhez
Sosem hinnéd, milyen pozitív hatással jár a meztelenség

Sosem hinnéd, milyen pozitív hatással jár a meztelenség

Sosem hinnéd, milyen pozitív hatással jár a meztelenség

Hogyan deríthetjük magunkat...

Tovább a cikkhez
Mit bír kevésbé az, aki alvászavarban szenved?

Mit bír kevésbé az, aki alvászavarban szenved?

Mit bír kevésbé az, aki alvászavarban szenved?

Az inszomniában szenvedők...

Tovább a cikkhez
Hány kalóriát spórol, aki cukor nélkül issza a teát és a kávét?

Hány kalóriát spórol, aki cukor nélkül issza a teát és a kávét?

Hány kalóriát spórol, aki cukor nélkül issza a teát és a kávét?

Az Egyesült Államokban több...

Tovább a cikkhez

Így etesd a madarakat télen

Madáretetés

A tél közeledtével sokan éreznek arra, hogy madáretetőt telepítsenek, így segítve a kerti madarak túlélését. Ahhoz, hogy a madarakkal jót tegyél, mindenképpen így etesd a madarakat télen, s  meglásd, csivitelésükkel meghálálják.

Bővebben...:

Így készíts WC tisztítót házilag, fillérekből

Wc tisztító házilag

Bizonyára ismerős az érzés, amikor a televízióban látod a tipptopp háziasszonyokat a reklámokban, hogy irigykedsz, nahát, milyen tiszta lakás, fürdőszoba, WC, konyha, és elhatározod, hogy biztosan fogsz venni abból a szerből, amit reklámoz, hiszen akkor neked is ilyen csilli-villi lesz a lakásod.

Bővebben...:

Így készíts madáreleséget házilag

Itt a tél, éheznek a kerti madarak, de hogy segíteni tudj rajtuk, így készíts madáreleséget házilag.

Bővebben...:

Ezeket szerezd be, ha paleo fogyókúrázni szeretnél

Paleo diéta

Napjaink egyik legdivatosabb étrendje, a paleo-diéta népszerűsége abból fakad, hogy a vadászó-gyűjtögető őseink táplálkozása alapján van összeállítva, s tudvalevő, hogy őket nem kínozták olyan népbetegségek, mint az elhízás, a cukorbetegség, vagy a szívbetegség.

Bővebben...:

Így segít lefogyni a zöld tea

zöld tea fogyókúra

Fogyasztó csodaszer nem létezik, ám ha egy egészséges, olcsó és egyszerű segítséget keresünk a zsírégetéshez, akkor feltétlenül válasszuk a zöld teát.

Bővebben...:

Így fogyókúrázz egészségesen

egészséges fogyókúra

Szeretnél lefogyni? És lehetőleg gyorsan? Elérheted úgy az álomalakod, hogy közben ne árts az egészségednek?

Bővebben...: