10 tipp a boldogsághoz!

Felhasználó értékelés
Nagyon rosszNagyon jó 

Hogy milyen boldogok is vagyunk igazán? Ha életünk tökéletesítésre szorul ezen a téren, akkor íme néhány jó tanács.

 

Ha érezte már, hogy élete elvesztegetett idő és az esőcseppes ablakon kifelé bámulva az évek elrohannak maga mellett. Ha gyakran felhangzik a kérdés: „Mit akarok az életemtől?”, akkor olvassuk el Gretchen Rubin jegyzetét, aki azt kutatta hogyan lehetünk boldogabbak.

1.Ne a mély dolgokkal kezdjük.

A boldogság-projekt ne hosszú meditációval és az önidentitás kérdéseinek megválaszolásával kezdődjön, hanem olyan egyszerű dolgokkal, mint időben lefeküdni aludni, rendszeresen és egészségesen étkezni. Ezeknek a dolgoknak bizonyítottan nagy hatásuk van a boldogságunkra.

2.Ne engedje lenyugodni a napot a haragja felett.

Korábban minden engem ért sérelmet rögtön kibeszéltem magamból, hogy semmiképpen ne emésszenek belülről. Most már tanulmányok bizonyítják, hogy a harag mindenáron történő kiengedése badarság. A jelenéktelen dolgokkal kapcsolatosan kieresztett harag csak felerősíti a rossz érzést.

3.Gondoljon rá, amíg meg nem érzi.

Lehangolt vagyok, magamra erőltetek egy mosolyt és máris boldogabbnak érzem magam. Haragszom valakire, teszek valami apró figyelmességet az irányába és az érzéseim máris csillapodnak. Ez hátborzongatóan jól működik.

4.Érdemes kockáztatni.

A kihívás és az újdonság kulcselemei a boldogságnak. Az agy szinte kívánja a meglepetést, a váratlant. Azok az emberek, akik ismeretlen helyekre utaznak és új dolgokat tesznek a hibák ellenére is boldogabbak, mint azok akik a rég begyakorolt, ismerős tevékenységeket végzik hibátlanul.

5.Ne ”kezelje” a rossz hangulatot.

Sokszor gondoljuk hogy egy pohár bor, egy adag fagyi, egy cigaretta, egy új ruha feledteti rossz kedvünket. A tapasztalat azt mutatja, hogy a gyönyör csak percekig tart míg a lehangoltság egész nap velünk marad. Álljunk meg egy pillanatra és mérlegeljünk, vajon valóban segít ez rajtam?

6.Vásároljon boldogságot.

Bár a pénz önmagában természetesen nem boldogít, egy-egy jól eltalált ajándék igenis jó hatással lehet ránk, főleg ha megtanuljuk értelmesen költeni pénzünket, akár családunkra, akár egészségünkre, akár szórakozásunkra.

7.Ne ragaszkodjon a legjobbhoz.

Kétfajta döntéshozó létezik. Az egyik mindig az elégedettségre koncentrál, és ha megtalálja a neki megfelelő hotelt vagy tésztaszószt, akkor elégedett. A maximalista viszont hiába találta meg a neki megfelelő biciklit, vagy hátizsákot, nem nyugszik, míg minden lehetőséget ki nem próbált. Az elégedettségre törekedő emberek általában boldogabbak mint a maximalisták. A maximalisták túl sok időt és energiát pazarolnak döntéseikre és a végén is csak azon aggódnak, hogy a legjobbat választották-e.

 

8.A mozgás öröme.

A mozgás az egyik legmegbízhatóbb hangulatjavító eszköz. Már egy 10 perces gyaloglás is sokat segíthet

9.Ne zsörtölődjünk.

Sokan gondolják, hogy ha nem perelnek a párjukkal, akkor sohasem lesz meg ez vagy az. Tévedés. Sosem gondoltam volna, hogy a zsémbeskedés csak még idegesebbé és mérgesebbé tesz, és amikor felhagytam vele határozottan boldogabb lettem. A zsémbeskedést szavak nélküli utalásokra cseréltem, mint pl. villanykörte vagy üres tejes doboz az asztalon.

10.Tegyünk valamit.

Sokan vallják, hogy a boldogság genetikai örökség és ’Csacsinak’ vagy ’Tigrisnek’ bizony születni kell. Habár a genetika valóban nagy szerepet játszik, boldogságunk egy részét azért ellenőrzésünk alatt tarthatjuk. Tegyünk meg hát mindent és bátran indítsuk el saját boldogság-projektünket.

 

Íme, a titok hogy gyönyörű virágzó muskátlink legyen nyáron

Mi a titok, hogy az erkélyen egész nyáron át gyönyörű, dúsan virágzó muskátliban gyönyörködjünk? Összeszedtünk néhány hasznos tippet, amelyeket betartva a legszebb muskátlival dicsekedhetünk lakóhelyünkön. >>>>>>>

 

Fokhagymás bazsalikomos kacsasült recept

Kacsasült hozzávalók: 1 pecsenyekacsa, 4 dl tejföl, 50 dkg friss paradicsom, 5 gerezd fokhagyma, 1 teáskanál bazsalikom, ízlés szerint só és törött fekete bors.

Bővebben...

Vörösboros aszalt szilvás csirkesült, serpenyőben sütve

Hozzávalók: 1 közepes nagyságú csirke, kis üveg vörösboros aszalt szilva, 1 evőkanál mustár, 1 evőkanál szilvalekvár, 2 gerezd fokhagyma, 5 dkg vaj, csipetnyi cukor, só és fehér bors.

Bővebben...

Ha lemaradtál: az idei MTV EMA nyertesei

Lélegzetelállító színpadkép, a legtehetségesebb világsztárok és több tízezres rajongótábor - vasárnap este Rotterdamban díjazták a zenei élet legjobbjait az MTV Europe Music Awards gálán. Az est legnagyobb nyertese Justin Bieber volt, aki összesen három szobrocskát nyert, köztük a ’Legjobb dal’ és a ’Legjobb kanadai előadó’ kategóriákban, sőt a Belieber fanok idén újra megnyerték példaképüknek a ’Legnagyobb Rajongótábor’ díjat is.

Bővebben...

Bebe első karácsonya a válás után

Bebe novemberben jelentette be, hogy nyolc év után elválik feleségétől. A Back II Black zenekar egykori frontemberének ez lesz az első karácsonya Kata nélkül, mégsem szomorú, sőt már nagyon várja az ünnepeket.

Bővebben...

Így fogyott le 57 kilót egy édesanya!

Egy kétgyermekes anya 57 kg-tól szabadult meg, amit annak köszönhetően szedett magára, hogy éveken át napi 4000 kalóriát fogyasztott.

Bővebben...

Így készítsd el a chia magot, amely egy igazi szuper food

Tudtad, hogy a chia mag az egyik legkisebb ehető mag a földön? Az azték zsálya néven is ismert chia növény Közép- és Dél-Amerikában őshonos.

Bővebben...

Íme, a titok hogy gyönyörű virágzó muskátlink legyen nyáron

Mi a titok, hogy az erkélyen egész nyáron át gyönyörű, dúsan virágzó muskátliban gyönyörködjünk? Összeszedtünk néhány hasznos tippet, amelyeket betartva a legszebb muskátlival dicsekedhetünk lakóhelyünkön.

Bővebben...

Ezért ne együk állandóan az étrendkiegészítőket!

Mai világunkban, ahol tudjuk, milyen szennyezett levegőt szívunk be, s nem tudjuk, hogy pontosan milyen hatással vannak testünkre az étkezéssel bevitt vegyszermaradványok és adalékanyagok, igyekszünk minél többet tenni egészségünk megőrzéséért.

Bővebben...

Így készítsd fel autód a télre

December 21-ig hivatalosan ősz van, és az elmúlt években szerencsére nincsenek olyan kemény telek hazánkban, mint amilyenekkel szüleinknek, nagyszüleinknek kellett megbirkózniuk pár évtizeddel ezelőtt. Lehetséges, hogy idén sem lesz részünk komolyabb hóesésben.

Bővebben...

Hírlevél feliratkozás

E-mail cím:*
Név:

 

Ezt is a D vitaminnak köszönhetjük

A vérből kimutatható magas „aktív” D-vitamin-szint növeli az izomerőt, derül ki egy friss kutatásból – derül ki a University of Birmingham friss kutatásából.

Bővebben...

Hogyan lehet megelőzni a B-12-vitamin-hiányt?

Az időseknek, vegetáriánusoknak és vegánoknak kiemelt figyelmet kell fordítaniuk rá, hogy étkezési szokásaik megváltoztatásával elegendő B-12 vitamint juttassanak a szervezetükbe.

Bővebben...

Vaníliás joghurt a boldogság kulcsa

Az egyszerű ízű, zsírszegény tejtermék boldogságérzetet kelt – állítják a szakemberek. Mindenki vágyik a boldogságra, s mindenki számára mást jelent ez a fogalom. A szeretet, a család, a barátok, a pénz és az egyes életcélok mellett azonban létezik még valami, ami hozzásegít ehhez az érzéshez.

Bővebben...

Kettes típusú cukorbetegség? Az evés utáni séta segít

Sokkal jobban csökkenti a vércukorszintet a séta, mint hinnénk, különösen vacsora után. Éppen ezért érdemes járni egyet étkezés után, különösen akkor, ha 2-es típusú cukorbetegség nehezíti életünket.

Bővebben...

Redőnyakció!

Redőny Akció!

Ha ön 10 nm felett rendel tőlünk redőnyt most 10 % árengedményt adunk!

Redőnyklinika.hu: Megoldás meleg helyzetekre!