Hogyan lehet lapos a hasad?

Sokak számára a lapos has kifejlesztése olyan fontos, mint a Szent Grál keresése. Hogyan érhetjük el? A következő 9 egyszerű életmód tipp elindíthat a jó irányba.

 

1. Tartásjavítás

Csoszogás és pocak. Egyenesedj ki, és máris tettél valamit a hasadért verejtékezés nélkül! A jobb testtartás érdekében a füled legyen pont a vállad felett, a vállad pont a csípőd felett, a csípő a térd felett, a térd pedig a bokád felett. A vállad legyen egyenes, mint az ing a vállfán, nem pedig mint a szögön lógó ing. A testsúlyod a lábszáradon és a sarkadon legyen.

2. Az egész testet kell edzeni

Ha lapos hasat akarsz, ne feledkezz meg a többi izomról sem! A mélyizmok közé tartoznak a hát- és a farizmok is többek között. A Pilates az egyik módja annak, hogy megdolgoztassuk az összes mélyizmot, valamint a kart és a lábakat is: az egész test átmozgatása, ami edzi a hasat – és a többi izmot is.

3. Próbáld ki a kenu-tvisztet

Állj egyenesen, lábak szét. Ujjaidat zárd össze erősen. Lélegezz ki, lendítsd az összeszorított kezeidet, a karokat, vállakat is, a testeddel fordulj balra, mintha kenuban eveznél. Közben emeld a bal lábadat fel és jobbra. Lélegezz be, és térj vissza a kezdő pozícióba. Lélegezz ki, és ismételd meg a mozdulatsort jobbra. Ismételd meg hússzor. 4. Macskarúgás

Állj zárt lábakkal, a karodat tartsd oldalra. Lélegezz ki, a jobb lábadat emeld fel előre, ugyanakkor lendítsd előre a karodat vállmagasságban, fordulj el a gerinceddel, mint egy macska. Olyan érzés, mintha a köldöködet valami a gerinc felé nyomná. Lélegezz be, és térj vissza a kiindulási pozícióba. Ismételd meg a bal lábbal, hússzor végezd el a gyakorlatot felváltva mindkét irányba.

5. Pilates gyakorlat

Állj egyenesen, összezárt bokával, a lábujjak kissé kifelé. Emeld fel a karokat vízszintesen, az ujjakat kulcsold össze az áll alatt. Lélegezz ki, a karokat nyomd lefelé, a kezek és karok maradjanak közel a testhez. Közben a sarkadat emeld fel, állj lábujjhegyre. Maradj így két másodpercig, lélegezz be, és térj vissza a kiinduló helyzetbe. A has behúzódik, és visszaereszkedik, a karok lemennek. Ismételd meg hússzor.

6. Figyelj az étrendedre

Végezhetsz hasizomgyakorlatokat, míg lemegy a nap, de ha úszógumid van, az erős has nem látszik. A háj eltüntetéséhez át kell nézned, mit eszel, és milyen aktívan élsz. Más szóval egyél kevesebbet és mozogj többet, ezzel javíthatsz az energiamérlegeden. 7. Az eszközök szabadon választottak

Fit-ball, szalagok, edzőterem-bérlet: mind hasznos, de nem szükségesek az erősebb hashoz. A mindennapi életben – séta közben, sorbanálláskor, egy partin – edzheted a hasadat azzal, hogy egyenesen állsz, erőteljesen kilégzel.

 

8. Legyenek reális céljaid

A génjeid is szerepet játszanak a testalkatodban, de ez nem lehet ok arra, hogy feladd, és beülj a cukrászdába. A céljaid legyenek reálisak, és összpontosíts a saját testedre, ne egy idealizált képre. Rubint Réka (Beyonce) hasa motiválhat téged, de ne akarj ugyanolyanná válni.

9. Lassan siess

Ne várj gyors eredményt. A beígért gyors változások átmenetiek. Tervezz lassú de biztos fejlődést, és készülj fel arra, hogy lesz kudarc sőt csalódottság is. Idővel és kitartással érhető el az eredmény.

Forrás: Napidoktor.hu

Íme, a titok hogy gyönyörű virágzó muskátlink legyen nyáron

Mi a titok, hogy az erkélyen egész nyáron át gyönyörű, dúsan virágzó muskátliban gyönyörködjünk? Összeszedtünk néhány hasznos tippet, amelyeket betartva a legszebb muskátlival dicsekedhetünk lakóhelyünkön. >>>>>>>

 

 

Így készítsünk finom mustáros rostélyost

Rostélyos hozzávalók: 80 dkg marhafelsál, 1,5 kg burgonya, 30 dkg füstölt szalonna, 15 dkg vöröshagyma, 3 dl tejföl, 3 dl tej 12 dkg-nak megfelelő zsiradék és igény szerint só, bors, mustár és piros paprika.

Bővebben...

Csokis keksztekercs sütés nélkül

Ezt a finom süteményt érdemes egy nappal a tálalás előtt elkészíteni, de nagyon finom desszert, amelyet sütni sem kell.

Bővebben...

Kocsis Korinna a világ meghódítására készül

A gyönyörű Kocsis Korinna újabb világmegváltó lépést tervez: decemberben összeméri szépségét az egyik legrangosabb nemzetközi verseny, a Miss Supranational mezőnyében.

Bővebben...

Vizilabdázóink újra a Kocsitoló versenyen

Negyedszer áll rajthoz a Nemzeti Vágta Adrenalin Kocsitoló versenyén a vízilabdás Fazekas Tibor, aki szerint az elmúlt években bérelt helyük volt ugyan a dobogó harmadik fokán, de idén meglepetésre akár előrébb is végezhetnek.

Bővebben...

Kiderült, miért nincs értelme sokszor a diétának

A legtöbb ember hiába diétázik, olykor-olykor azért enged a csábításnak: ezeket a kisebb-nagyon falatokat ugyanakkor említésre méltónak sem találja, ezért nem is listázza őket az elfogyasztott kalóriák között.

Bővebben...

Így fogyott le 57 kilót egy édesanya!

Egy kétgyermekes anya 57 kg-tól szabadult meg, amit annak köszönhetően szedett magára, hogy éveken át napi 4000 kalóriát fogyasztott.

Bővebben...

Íme, a titok hogy gyönyörű virágzó muskátlink legyen nyáron

Mi a titok, hogy az erkélyen egész nyáron át gyönyörű, dúsan virágzó muskátliban gyönyörködjünk? Összeszedtünk néhány hasznos tippet, amelyeket betartva a legszebb muskátlival dicsekedhetünk lakóhelyünkön.

Bővebben...

Ezektől az élelmiszerektől jó kedvűek leszünk

A tökmag a leghatékonyabb hangulatjavító csemege a lazac, a rizs a csicseriborsó és a spárga mellett. A sütemény, a csoki és a cukorka azonban rosszkedvhez vezethet – derül ki egy friss kutatásból.

Bővebben...

Ha így alszik a kismama, nő a halva születés kockázata?

Szakértők szerint, ha valaki a terhessége utolsó hónapjaiban a hátán alszik, megnövelheti a kockázatát annak, hogy halva születik a gyermeke, de csak akkor, ha már egyéb okok miatt is fennáll nála ennek az esélye.

Bővebben...

Hírlevél feliratkozás

E-mail cím:*
Név:

 

Nem mindegy hogy milyen és mennyi vitamint szedünk!

A vitaminokra természetesen szükség van jó egészségi állapothoz, de az orvosok egy új jelenségre figyeltek fel mostanában, mégpedig az étrend-kiegészítők túladagolására.

Bővebben...

Vitaminok A.-Z.ig

A vitaminok és ásványi anyagok fogyasztása sokféle módon védi szervezetünket, és egészségünket. De nem mindegy hogy hogyan és mikor szedjük és főleg, hogy miből nyerjük a vitaminokat.

Bővebben...

A sokat szidott galamb még hasznos is lehet

Noha a galambokra rendszerint a bosszúság forrásaként tekintenek a városlakók, egy friss tanulmány rendszerint igen megbízhatóan jelzik a levegő ólomszintjét, nem is beszélve egyéb toxikus összetevőkről.

Bővebben...

Ránctalanítás 4 perc alatt!

Nem kell drága kozmetikai szalonokba járnia, hogy fiatalos arcbőre legyen. Napi 4 percalatt sajátítsa el ezt az egyszerű ránctalanító programot.

Bővebben...

Redőnyakció!

Redőny Akció!

Ha ön 10 nm felett rendel tőlünk redőnyt most 10 % árengedményt adunk!

Redőnyklinika.hu: Megoldás meleg helyzetekre!