Hogyan lehet lapos a hasad?

Sokak számára a lapos has kifejlesztése olyan fontos, mint a Szent Grál keresése. Hogyan érhetjük el? A következő 9 egyszerű életmód tipp elindíthat a jó irányba.

 

1. Tartásjavítás

Csoszogás és pocak. Egyenesedj ki, és máris tettél valamit a hasadért verejtékezés nélkül! A jobb testtartás érdekében a füled legyen pont a vállad felett, a vállad pont a csípőd felett, a csípő a térd felett, a térd pedig a bokád felett. A vállad legyen egyenes, mint az ing a vállfán, nem pedig mint a szögön lógó ing. A testsúlyod a lábszáradon és a sarkadon legyen.

2. Az egész testet kell edzeni

Ha lapos hasat akarsz, ne feledkezz meg a többi izomról sem! A mélyizmok közé tartoznak a hát- és a farizmok is többek között. A Pilates az egyik módja annak, hogy megdolgoztassuk az összes mélyizmot, valamint a kart és a lábakat is: az egész test átmozgatása, ami edzi a hasat – és a többi izmot is.

3. Próbáld ki a kenu-tvisztet

Állj egyenesen, lábak szét. Ujjaidat zárd össze erősen. Lélegezz ki, lendítsd az összeszorított kezeidet, a karokat, vállakat is, a testeddel fordulj balra, mintha kenuban eveznél. Közben emeld a bal lábadat fel és jobbra. Lélegezz be, és térj vissza a kezdő pozícióba. Lélegezz ki, és ismételd meg a mozdulatsort jobbra. Ismételd meg hússzor. 4. Macskarúgás

Állj zárt lábakkal, a karodat tartsd oldalra. Lélegezz ki, a jobb lábadat emeld fel előre, ugyanakkor lendítsd előre a karodat vállmagasságban, fordulj el a gerinceddel, mint egy macska. Olyan érzés, mintha a köldöködet valami a gerinc felé nyomná. Lélegezz be, és térj vissza a kiindulási pozícióba. Ismételd meg a bal lábbal, hússzor végezd el a gyakorlatot felváltva mindkét irányba.

5. Pilates gyakorlat

Állj egyenesen, összezárt bokával, a lábujjak kissé kifelé. Emeld fel a karokat vízszintesen, az ujjakat kulcsold össze az áll alatt. Lélegezz ki, a karokat nyomd lefelé, a kezek és karok maradjanak közel a testhez. Közben a sarkadat emeld fel, állj lábujjhegyre. Maradj így két másodpercig, lélegezz be, és térj vissza a kiinduló helyzetbe. A has behúzódik, és visszaereszkedik, a karok lemennek. Ismételd meg hússzor.

6. Figyelj az étrendedre

Végezhetsz hasizomgyakorlatokat, míg lemegy a nap, de ha úszógumid van, az erős has nem látszik. A háj eltüntetéséhez át kell nézned, mit eszel, és milyen aktívan élsz. Más szóval egyél kevesebbet és mozogj többet, ezzel javíthatsz az energiamérlegeden. 7. Az eszközök szabadon választottak

Fit-ball, szalagok, edzőterem-bérlet: mind hasznos, de nem szükségesek az erősebb hashoz. A mindennapi életben – séta közben, sorbanálláskor, egy partin – edzheted a hasadat azzal, hogy egyenesen állsz, erőteljesen kilégzel.

 

8. Legyenek reális céljaid

A génjeid is szerepet játszanak a testalkatodban, de ez nem lehet ok arra, hogy feladd, és beülj a cukrászdába. A céljaid legyenek reálisak, és összpontosíts a saját testedre, ne egy idealizált képre. Rubint Réka (Beyonce) hasa motiválhat téged, de ne akarj ugyanolyanná válni.

9. Lassan siess

Ne várj gyors eredményt. A beígért gyors változások átmenetiek. Tervezz lassú de biztos fejlődést, és készülj fel arra, hogy lesz kudarc sőt csalódottság is. Idővel és kitartással érhető el az eredmény.

Forrás: Napidoktor.hu

Kövess minket a Facebookon is, ahol még több érdekes cikket olvashatsz naponta! Kattints most!

 

Ünnepi húsgombóc leves recept

Vendégeket vár hétvégére? Akkor készítse el ezt a remek húsgombóc levest, és vendégei garantáltan dicsérni fogják a főztjét.

Bővebben...

Téli fahéjas almagombóc recept

Hozzávalók: 1 kg savanykás, aromás alma, 10 dkg zsír, 2 egész tojás, 2 dl tej, 10 dkg búzadara, 2 evőkanál cukor, csipetnyi só, kevés zsemlemorzsa. A tetejére fahéjas porcukor.

Bővebben...

3 finom palacsinta recept

A palacsinta gyermek és felnőtt kedvence. Legyen sós, vagy édes, számtalan ízben variálhatjuk. Mi most 3 finom palacsinta receptet mutatunk be, érdemes őket elkészíteni.

Bővebben...

Az elválaszthatatlan sztárpár

Dax Shepard és Kristen Bell elválaszthatatlanok – de annyira, hogy az két sztárszínészből álló pár esetében már szinte túlzás: mindenhova együtt mennek, és lehetőleg interjút is közösen adnak.

Bővebben...

Kiss Gergely: Hálás lehetek a sorsnak

 

Kiss Gergely mindig is szerencsés embernek tartotta magát, de mióta októberben megszületett harmadik kislánya, úgy érzi, a tenyerén hordozza a sors. A háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó és felesége sokáig két gyermekre rendezkedett be, de egy-két éve úgy döntöttek, szívesen vállalnának egy harmadikat is.

Bővebben...

Amikor a piros rosszalkodásra késztet

A piros színt általában az engedelmes magatartással társítják, mint a stop táblák vagy a jelzőlámpák esetében. Mi van azonban akkor, ha ez a szín éppen ellenkező viselkedést vált ki bizonyos helyzetekben?

Bővebben...

Ne számold a kalóriákat, inkább csökkentsd a cukorbevitelt!

Sokan salátaevéssel és futópaddal próbálják megőrizni az egészségüket. A szakértők szerint azonban a cukorfogyasztás csökkentésével mérsékelhető a betegségek kockázata.

Bővebben...

7 súlyos hiba, amivel gátolod a fogyókúra sikerét

Ha fogyni szeretnénk, gyakran teszünk olyan logikusnak tűnő dolgokat, melyekről azt gondoljuk, segítik a súlycsökkenést, pedig valójában nem a fogyáshoz, hanem inkább súlyunk gyarapodásához járulnak hozzá.

Bővebben...

Így diétáznak az ikrek!

Ha az ember kerüli a tükröket és a mérleget, ideig-óráig becsaphatja magát a súlyával kapcsolatban, mindezt azonban jelentősen megnehezíti, ha valakinek van egy egypetéjű ikertestvére, akivel naponta össze tudja vetni magát. 

Bővebben...

Így gondozd a lepkeorchideádat, hogy szép maradjon!

Szeretnéd tudni mi a titka, hogy a lepkeorchidea szép maradjon, és virágozzon? Mi segítünk neked! Íme néhány jó tanács az egyik legszebb orchidea gondozásához! Katt ide!

Új orális vakcinát fejlesztettek ki szalmonella ellen

Kutatók egy csoportja szalmonella fertőzés elleni elleni vakcinát dolgozott ki, amelyet szájon át juttathatunk a szervezetbe.

Bővebben...

Sok kávé- és teafogyasztása csökkenti a stressz szintjét

A Proceedings of the National Academy of Sciences oldalain közölt tanulmány molekuláris szinten magyarázza a koffein stresszoldó hatását.

Bővebben...

Hírlevél feliratkozás

E-mail cím:*
Név:

 

A B 12 vitamin megelőzi a hasfájást a babáknál!

Tudósok felfedezték, hogy ha a terhesség korai szakaszában a B12 vitamin szintje kellően magas az anyában, akkor háromszor nagyobb esélye van arra, hogy csendes, nyugodt gyermeke fog születni.

Bővebben...

A tél végére lemerülnek a D-vitamin-készleteink!

A D-vitamin nagy részét a szervezetünk saját maga állítja elő napfény hatására – az elmúlt hónapokat azonban inkább a szürkeség jellemezte. Ilyenkor különösen fontos a D-vitamin pótlása, amelynek már rövid távú hatásai is igazoltak.

Bővebben...

A C vitamin hatása és fontossága!

A Nagy Földrajzi Felfedezések idején a hajósokat különös „nyavalya” gyötörte. A tünetegyüttes fáradékonysággal kezdődött, majd fogínyvérzés kíséretében „össznépi” foghullatás kezdődött.

Bővebben...

Aki sokat ül, hamar megöregszik

Egy nemrégiben közzétett kutatás szerint, ha túl sokat ücsörgünk, hamarabb öregszünk meg. Egy 1500 nő bevonásával készült vizsgálat kimutatta, hogy akik kevesebbet mozognak, és többet ülnek, azoknak a sejtjei nyolc évvel idősebbek, mint a korukbeli többi nő sejtjei.

Bővebben...

A metélőpetrezselyem egyetlen fűszerkertből sem hiányozhat

A petrezselyem a magyar konyha egyik alapvető fűszernövénye, ám kevesen tudják mennyire egészséges, és mennyire könnyű fűszernövényként nevelni.

Bővebben...

A tanult nőket ez rettenti el a dohányzástól

Egy a Zaragoza Egyetemen készült tanulmány azt vizsgálta, milyen hatása van a dohányzásellenes kampányoknak a spanyol nőkre, az eredményeket pedig az Addictive Baheviors című lapban tették közzé.

Bővebben...

Redőnyakció!

Redőny Akció!

Ha ön 10 nm felett rendel tőlünk redőnyt most 10 % árengedményt adunk!

Redőnyklinika.hu: Megoldás meleg helyzetekre!