Aktívan az íróasztal mellett

Szakemberek arra figyelmeztetnek, hogy az egész napos íróasztalnál ücsörgés árt az egészségnek, ám néhány apró trükkel kivédhetjük a ránk leselkedő veszélyeket.

 

Az Amerikai Szív Társaság ajánlása alapján hetente legalább 75 percnyi intenzív, vagy 150 percnyi alacsony intenzitású mozgást kellene végeznünk, ami heti öt napon át napi fél órát jelent. Amint azonban arra dr. Daniel Vigil, a Los Angeles-i Kalifornia Egyetem munkatársa felhívta a figyelmet, ez a fél óra akár a munkaidőbe is beültethető, és így máris csökkenthetjük a szívroham vagy éppen a stroke kockázatát. A szakember néhány jótanácsot is ad arra nézve, miként lehet észrevétlenül beiktatni a mindennapjainkba a mozgást anélkül, hogy ez külön erőfeszítésbe kerülne.

A papírkosarat és az egyéb szükséges tárgyakat helyezzük messzebb az íróasztalunktól, így kénytelenek leszünk többször is felállni munka közben. Ha a kollégánkkal meg akarunk valamit beszélni, sétáljunk át hozzá, ne telefonon vagy e-mailen üzenjünk. Ha a mosdóba megyünk, egy másik emeleten levőt válasszunk és lépcsőn menjünk.

 

Az íróasztalnál ülve a lábunkat vagy karunkat nyújtó szalaggal erősíthetjük, sorban állás közben pedig mindig nyújtsuk a nyakunkat, vállunkat, térdünket pedig hajlítsuk be többször. Ha egy értekezlet másfél óránál tovább tart, a felénél tartsunk egy ötperces szünetet, ami alatt nyújtózhatunk egyet.

Parkoljunk távolabb az irodától, ha pedig tömegközlekedéssel járunk, a cél előtt néhány megállóval szálljunk le, és a maradék utat gyalog tegyük meg.

Töltsünk le valamilyen alkalmazást a telefonunkra, amely aktivitásra buzdít, például amely számlálja a napi megtett lépéseinket, vagy emlékeztet arra, hogy az íróasztalunktól időnként felálljunk.

Íme, a titok hogy gyönyörű virágzó muskátlink legyen nyáron

Mi a titok, hogy az erkélyen egész nyáron át gyönyörű, dúsan virágzó muskátliban gyönyörködjünk? Összeszedtünk néhány hasznos tippet, amelyeket betartva a legszebb muskátlival dicsekedhetünk lakóhelyünkön. >>>>>>>

 

Karamellás mandulafánk

Hozzávalók: 30-35 dkg liszt, 14 dkg vaj vagy margarin, 14 dkg porcukor, 4 tojássárga, 10 dkg mandula, 2,5 dkg élesztő, fél dl tej, 2 dkg vaj a tepsi kenéséhez és kevés liszt a behintéshez.

Bővebben...

Csirkeaprólék leves recept

A csirkeaprólék levest számtalan variációban lehet elkészíteni, májgombóccal, tésztával,ki hogyan szereti. Bővebben...

A Kong sorozat folytatódik

Kong határozottan életképesnek mutatkozik. A Kong: Koponya-sziget (Kong: Skull Island, már a mozikban) a múlt héten került a mozikba, és nem volt, aki ellenálljon neki.

Bővebben...

Geszti Péter a Hungary’s Got Talentben

Geszti Péter új „Ma ne, ma ne” című dala a Hungary’s Got Talent színpadán debütál szombat este az RTL Klubon.

Bővebben...

Lefogyhatunk az emlékeink segítségével

A memória ereje segíthet a fogyásban és a súlytartásban. Mindössze emlékeznünk kell a korábbi étkezésekre – állítják a szakemberek.

Bővebben...

5 dolog, amit soha ne tégy a könnyű fogyás érdekében!

Számos sikertelen diétán vagy túl? Úgy érzed, semmi nem használ, ezért ezúttal valami radikálisabb módszert szeretnél kipróbálni a gyors súlycsökkenés érdekében? Inkább ne tedd!

Bővebben...

Íme, a titok hogy gyönyörű virágzó muskátlink legyen nyáron

Mi a titok, hogy az erkélyen egész nyáron át gyönyörű, dúsan virágzó muskátliban gyönyörködjünk? Összeszedtünk néhány hasznos tippet, amelyeket betartva a legszebb muskátlival dicsekedhetünk lakóhelyünkön.

Bővebben...

Hatásos-e a jóga mániás depresszió esetén?

Jelen pillanatban senki sem tudja megmondani, jár-e valamilyen klinikai előnnyel a jóga bipoláris zavarban, más néven mániás depresszióban szenvedő betegeknél.

Bővebben...

Fogyókúra: Nincs csodaszer!

Az aszpartám mesterséges édesítőszer nem segíti, sőt, inkább akadályozza a fogyást. A Massachusetts General Hospital kutatói kimutatták, hogy az aszpartám bomlásterméke – a fenilalanin – gátolja az intestinalis alkalikus foszfatázt (IAP), azt az enzimet, mely megakadályozza a metabolikus szindróma ( 2. típusú cukorbetegség, szív-érrendszeri betegség) kialakulását.

Bővebben...

Hírlevél feliratkozás

E-mail cím:*
Név:

 

Depressziós? Rosszkedvű? Szedjen D vitamint!

A depressziós nők állapota számottevően javult, miután D-vitamin hiányukat kezelni kezdték – olvasható egy friss tanulmányban.

Bővebben...

Miért van szükségünk a vitaminokra?

Amikor valaki meghallja a vitamin szót, sajnos manapság azonnal a vitamin tabletták jutnak az eszébe. Pedig a vitaminok nem azonosak a vitamin tartalmú készítményekkel.

Bővebben...

Az óriás medinilla gondozása

A medinilla egy különleges egzotikus dísznövény, amely hatalmas rózsaszín bókoló virágaival egyedi díszé válhat otthonunkban!

Bővebben...

Így süssünk bélszínt otthon

Angol bélszín hozzávalók: 1 kg bélszín, 4 dl olaj, só.

Bővebben...

Redőnyakció!

Redőny Akció!

Ha ön 10 nm felett rendel tőlünk redőnyt most 10 % árengedményt adunk!

Redőnyklinika.hu: Megoldás meleg helyzetekre!