vasárnap, 19 november 2017

Ezek lehetnek az allergiás betegségek tünetei

A tavasz az egyik legszebb évszak, hisz az ébredező természettel együtt kel életre testünk és lelkünk is. De nem mindenkire hat egyformán az épp kifelé bontakozó természet. Sokaknak ilyenkor újul ki betegségük is.

Veszélyes baktériumokat tartalmazhat a szakáll

Nagy döbbenetet váltott ki az a nemrég felröppent hír, mely szerint a szakáll több fekáliát tartalmazhat, mint egy vécé.

Extraszűz olívaolajjal érdemes zöldséget sütni

Egészségesebb a zöldséget extraszűz olívaolajban megsütni, mint főzni, mivel így az ételben található antioxidánsok száma növekszik, ráadásul az olajban található fenolok a zöldségekre is átkerülnek. A fenolok és az antioxidánsok segítenek abban, hogy rákot és a diabéteszt elkerüljük.

Ne spóroljunk a zöldségekkel, csak mert tél van

Amikor nem jutunk könnyen friss, gusztusos zöldségekhez és gyümölcsökhöz a téli szürkeségben, hajlamosak vagyunk elhanyagolni a helyes táplálkozást.

Nem csak az számít, mit eszünk, hanem az is, hogy mikor

Az Amerikai Szív Szövetség (AHA) legfrissebb ajánlása szerint, aki egészségesen szeretne élni és vigyázni szeretne a szívére, annak nem csak arra kell odafigyelnie, hogy mit eszik, hanem arra is, hogy mikor.

Amint azt a kutatást vezető Marie-Pierre St-Onge, a Kolumbia Egyetem táplálkozástudományi szakembere kifejtette, testünk valamennyi szervének saját „időzítője” van, és ez az időzítő hatással van arra, hogy a nap különböző szakaszaiban miként dolgozzuk fel a táplálékokat. A vizsgálatokból kiderült, hogy késő este például a szervezet számára nehezebb feldolgozni a glükózt, számos korábbi hiedelem azonban megdőlt a megfigyelések során, mint például, hogy ne együnk semmit este 8 után, vagy, hogy mindenképpen kell reggelizni.

Az mindenképpen kiderült a kutatások során, hogy a kalóriabevitelünk nagy részét jobb, ha a nap első felére időzítjük, de ez nem feltétlenül kell, hogy a reggeli legyen. Az is fontos, hogy reggel megfelelő módon hidratáljuk magunkat, hiszen az éjszaka során nem jutott folyadékhoz a szervezetünk, így ezt pótolni kell, de erre nem a kávé a jó megoldás. Arra nem született egyértelmű javaslat, hogy a három nagy étkezés a jobb, vagy a több kicsi, minden bizonnyal több múlik azon, hogy pontosan mi is kerül a tányérra, illetve sok múlik a személyiségünkön is. Aki nehezen kontrollálja magát, az nem jó, ha többször eszik, mert könnyen lehet, hogy mindig túl sokat fog fogyasztani, illetve arra is oda kell figyelni, hogy valóban akkor eszünk-e, amikor éhesek vagyunk, vagy sokszor csak valamilyen érzelmi hiányt pótolunk a kalóriákkal, netán egyszerűen csak unatkozunk.

Akik részletesebben is érdeklődnek a téma iránt, azok a Circulation című lapban olvashatnak a kutatással kapcsolatos további információkat.

Kövess minket Facebook oldalunkon is, ahol naponta friss cikkeket olvashatsz, és oszthatsz meg ismerőseiddel! >>>>>>>

Imádják a nézők a Sztárban Sztárt

Imádják a nézők a Sztárban Sztárt

Imádják a nézők a Sztárban Sztárt

Az idei évad második legnézettebb...

Tovább a cikkhez
Mit tennél, ha vezetés közben felbukkanna a hátsó üléseden a Wellhello?

Mit tennél, ha vezetés közben felbukkanna a hátsó üléseden a Wellhello?

Mit tennél, ha vezetés közben felbukkanna a hátsó üléseden a Wellhello?

Különleges élményben lehetett...

Tovább a cikkhez
Az univerzum középpontja

Az univerzum középpontja

Az univerzum középpontja

A DC Univerzum még csak...

Tovább a cikkhez
Egyszerű változtatással csökkenthető a gyerekek testtömeg-indexe

Egyszerű változtatással csökkenthető a gyerekek testtömeg-indexe

Egyszerű változtatással csökkenthető a gyerekek testtömeg-indexe

Szakemberek sora állítja,...

Tovább a cikkhez
7 szuper tipp, hogyan légy aktív az íróasztal mellett

7 szuper tipp, hogyan légy aktív az íróasztal mellett

7 szuper tipp, hogyan légy aktív az íróasztal mellett

Szakemberek arra figyelmeztetnek,...

Tovább a cikkhez
Minden étrendnél veszélyesebb a szívre a biznisz-étrend

Minden étrendnél veszélyesebb a szívre a biznisz-étrend

Minden étrendnél veszélyesebb a szívre a biznisz-étrend

A tipikus biznisz-étrend...

Tovább a cikkhez

Megkérdeztük: Milyen élelmiszerekkel erősítsük immunrendszerünket a megfázásos időszakban?

A betegségeket jobb megelőzni, s ebben legfontosabb segítőtársunk saját immunrendszerünk. Ha kellőképpen erős, akkor lehet, hogy észre sem veszünk egy megfázást vagy egy influenzafertőzést, mert tünetmentesen átvészeljük.

Bővebben...:

Házi praktikák az őszi megfázás ellen

őszi megfázás

A nagyszüleink sokkal ritkábban tettek látogatást orvosoknál: számukra az őszi megfázás, leginkább a betakarítási munkák következményeként megszokott volt; viszont kiesni nem volt szabad a munkából, így kénytelenek voltak felvértezni magukat a leginkább hatékony házi módszerekkel a gyógyulás érdekében.

Bővebben...:

Fogyasszunk minél több őszi gyümölcsöt!

Sajnos megérkezett a zord idő és ettől már csak rosszabb lesz, így nem árt oda figyelnünk az egészségünkre és felkészíteni szervezetünket az őszre.

Bővebben...:

Épp csak annyira laktunk jól, amennyire hisszük

Hiába kapunk ugyanannyit enni, mint mások, ha azt hisszük, kevesebbet ettünk, hamarabb leszünk éhesebbek – állítja egy friss kutatás.

Bővebben...:

A cirkadián ritmusunk is befolyásolja a hízásunkat

fogyókúra

A túlsúly és az elhízás az Egyesült Államokban járványként terjed. Korábban már összefüggésbe hozták a problémát a szegényes étrenddel, sőt azt is megállapították, hogy a nap későbbi szakaszában történő étkezés szintén hozzájárul a súlyfelesleg kialakulásához.

Bővebben...:

3 napos ananász diéta

ananász diéta

Közeleg egy fontos esemény, jó lenne leadni gyorsan pár kilót? Akkor a 3 napos villámgyors ananász diéta neked szól.

Bővebben...: