7 súlyos hiba, amivel gátolod a fogyókúra sikerét

Felhasználó értékelés
Nagyon rosszNagyon jó 

Ha fogyni szeretnénk, gyakran teszünk olyan logikusnak tűnő dolgokat, melyekről azt gondoljuk, segítik a súlycsökkenést, pedig valójában nem a fogyáshoz, hanem inkább súlyunk gyarapodásához járulnak hozzá.

Ezt tetézhetik még a különféle rossz étkezési szokásaink, melyeket hosszú évek alatt alakítottunk ki, s ezért még nehezebb megszabadulni tőlük. De ha valóban rászántuk magunkat az átalakulásra, életmódunk megváltoztatására, a következő hibákat ne kövessük el:

1.Étkezések kihagyása

Ha valaki fogyni szeretne, az első fogyókúrás tanács, amit próbál betartani, hogy csökkenti az elfogyasztott kalóriák számát, azaz kevesebbet eszik. Sajnos, sokan azt hiszik, hogy nincs is annál jobb módszer ennek elérésére, mint kihagyni egyes étkezéseket, a reggelit, az ebédet vagy a vacsorát. Azonban bármely étkezés kihagyásával ellenkező hatást érünk el, és inkább hízni fogunk. Ugyanis a korgó gyomrunk hatására anyagcserénk éhező üzemmódba kapcsol, s emiatt a következő étkezésnél jóval több kalóriát fog felvenni, és elraktározni.

 

2.Éhezés két étkezés között

Ezzel ugyanazt a hatást érjük el, mint az étkezések kihagyásával. Fontos, hogy két főétkezés között se éhezzünk, hanem egészséges rágcsálnivalókkal tartsuk egyenletes szinten az anyagcsere működését. Ilyen egészséges nassolnivalók az alacsony kalóriatartalmú zöldségek és gyümölcsök, a teljes kiőrlésű gabonából készült péksütemények, kekszek, és müzliszeletek, valamint az alacsony kalóriatartalmú egészséges italok, például a zöldséglevek.

A legfontosabb lépés a hízás elkerülése érdekében, ha naponta többször, akár hatszor-nyolcszor eszünk kisebb adagot.

3.Egy kis desszert vacsora után

Bármilyen csábító is, hogy vacsora után bekapjunk valami édes finomságot, mondjunk le erről az élvezetről. De ne féljünk, nem kell teljesen búcsút inteni az édességnek! Csak időzítsünk helyesen, és inkább ebéd után együnk egy kis adag, alacsony kalóriatartalmú desszertet.

4.A testsúly minden napi mérése

Ez teljesen felesleges! Ahelyett, hogy naponta ráállnánk a mérlegre, tegyük ezt hetente egyszer, sokkal jobban fogjuk látni a változást. Az egészséges fogyás mértéke amúgy is jobb, ha nem haladja meg a heti 1,4 kg-ot. Ennél gyorsabb fogyás ugyanis növeli az epekő kialakulásának kockázatát.

5.Kalóriaszámolgatás

A kalóriaszámolgatás egyáltalán nem szükséges a sikeres fogyókúrához. Mivel nagyjából tudjuk, hogy nap, mint nap mit eszünk, megkönnyíthetjük a dolgunkat, ha a számolgatás helyett inkább fél adagot fogyasztunk a szokásos ennivalónkból.

6.Éhesen menni vásárolni

Üres hassal nem menjünk közértbe, mert egy csomó olyan élelmiszert fogunk megkívánni és megvenni, melyek csak felesleges kalóriákat és pénzkidobást jelentenek. Kapjunk be valami egészséges snacket, mielőtt beugrunk a boltba.

7.Csipegetés főzés közben

Minden háziasszony megengedheti magának, hogy főzés közben bekapjon néhány finom falatot, nem igaz? De igen! Azonban, ha fogyni szeretnénk, inkább győzzük le ezt a kísértést.

Ezeken a rossz szokásokon nem olyan nehéz változtatni, s így nagy lépést tehetünk az ideális testsúly elérése érdekében!

Ezt olvasta már?

3 ok, amiért elbuknak az újévi fogyókúrás fogadalmak

Az almaecet és a fogyókúra

Ehetünk burgonyát fogyókúra alatt?

Íme, a titok hogy gyönyörű virágzó muskátlink legyen nyáron

Mi a titok, hogy az erkélyen egész nyáron át gyönyörű, dúsan virágzó muskátliban gyönyörködjünk? Összeszedtünk néhány hasznos tippet, amelyeket betartva a legszebb muskátlival dicsekedhetünk lakóhelyünkön. >>>>>>>

 

 

Gyors diós mazsolás gombóc készítése

Hozzávalók: 6 dl rétesliszt, 20 dkg darált dió, 3 evőkanál mazsola, 1 tojássárga, 3 dkg vaj vagy margarin, 1-1 mokkáskanál só és reszelt citromhéj, 5 dkg darált dió, porcukor, ízlés szerint.

Bővebben...

Húsleves készítése háziasan

Jó és ízletes levest nyerünk, ha kellő mennyiségű húst, egynehány jó csontot, egy darabka borjúmájat veszünk a leveshez.

Bővebben...

Bochkor is bronzérmes volt

Bochkornak vallott Kenderesi Tamás bronzérmes úszónk: bár a döntő után “sajtbureszre" vágyott, az első itthoni kaja a rántott hús volt. A világverseny talán leglazább versenyzője arról is beszélt, hogy „nem görcsöli sz.rrá magát” verseny előtt, mint a többiek.

Bővebben...

Thuróczy Szabolcs parókián jött rá, semmit nem tud a világról

Napjaink egyik legelismertebb színésze, akinek karrierje és magánélete is boldog, mégis soha nem gyógyuló sebeket hordoz magában. Thuróczy Szabolcs úgy érzi, a mai napig vezekel, amiért elhagyta a fiát, akit 10 éves korában látott először.

Bővebben...

Ezért veszélyes az Atkins-diéta és más, fehérjedús étrend

Amerikai kutatók szerint a túl sok fehérje fogyasztása a középkorú emberek számára ugyanolyan veszélyes lehet, mint a dohányzás.

Bővebben...

Ha kihagyod ezt az étkezést, hízni fogsz!

Nem sikerül lefogynod? Kevesebbet eszel, mégis hízol? Lehetséges, hogy rosszul időzíted az étkezéseidet!

Bővebben...

Íme, a titok hogy gyönyörű virágzó muskátlink legyen nyáron

Mi a titok, hogy az erkélyen egész nyáron át gyönyörű, dúsan virágzó muskátliban gyönyörködjünk? Összeszedtünk néhány hasznos tippet, amelyeket betartva a legszebb muskátlival dicsekedhetünk lakóhelyünkön.

Bővebben...

Miben segít a tudatos álmodás?

Azok az emberek, akik a tudatos álmodás technikáját ismerik és alkalmazzák az életükben, kitűnő probléma megoldási képességekkel rendelkeznek.

Bővebben...

Hidegben is lehetsz elegáns: férfidivat télen

 

Reggel amikor kinézel az ablakon, látod, hogy az éjjel leesett a hó és már a köd is azt sugallja, hogy nagyon fogsz fázni. De fogalmad sincs mit vegyél fel, hogy az üzleti ebéden is elegáns legyél. Ismerős helyzet?

Bővebben...

Hírlevél feliratkozás

E-mail cím:*
Név:

 

Ezt is a D vitaminnak köszönhetjük

A vérből kimutatható magas „aktív” D-vitamin-szint növeli az izomerőt, derül ki egy friss kutatásból – derül ki a University of Birmingham friss kutatásából.

Bővebben...

Növeljük szellemi képességünket D vitaminnal!

A Journals of Gerontology Series A című lapban két új tanulmány is megjelent, melyek arra hívják fel a figyelmet, hogy a nők szellemi teljesítőképességén koruk előrehaladtával sokat segíthet a D-vitamin.

Bővebben...

Készítsünk füstölt halat otthon

Azt gondolta, hogy a füstölt hal az éttermek kiváltsága, és ilyen különlegességet csak a képzett séfek képesek kreálni? Tévedés! Az egészséges és friss fogással otthon is könnyen megbirkózhat bárki: a mindössze 30 perces „ceremónia” nemcsak a hétköznapokat, de a barátokkal töltött hétvégéket is színessé teheti.

Bővebben...

Itt az új 28 napos fogyi-program, ami még egészséges is

Ez a 28 napos fogyókúrás program nem csupán abban segít, hogy csökkenjen a testsúlyod, derekad és csípőd karcsúbb legyen, hanem abban is, hogy csökkenjen a véredben a káros koleszterinszint, valamint gyorsabb legyen az anyagcseréd és az energiafelhasználásod.

Bővebben...

Redőnyakció!

Redőny Akció!

Ha ön 10 nm felett rendel tőlünk redőnyt most 10 % árengedményt adunk!

Redőnyklinika.hu: Megoldás meleg helyzetekre!