A PUMA sportcég nemrég dobta piacra a Brilliance Pack-et, melyben a brand sportruházatai, úgymint a sneakerek, pólók és melegítők kaptak helyet. A női sportolókat dicsőíti miközben a fiatal női játékosok következő generációjára fókuszál. A Nitro Lab egységében pedig folyamatosan újít és fejleszt, hogy a jövőben fenntartható és egyedi termékekkel kápráztassa el a sport szerelmeseit az egész világon.
Fókuszban a női sportolók
A Brilliance Pack elindítása alkalmából a PUMA profi játékosokat és alulról szerveződő programokat hoz össze, hogy fiatal lányokat inspiráljon a futballra. Két kulcsfontosságú aktiválás már megtörtént Németországban és Franciaországban, és továbbiak is várhatók Európa-szerte.
A VfL Wolfsburggal és a német válogatott Lena Lattweinnel együtt a PUMA március elején együttműködött a Golden Goallal, hogy egy különleges futballnapot rendezzenek több mint 200 gyermek számára. A Golden Goal egy németországi alulról szerveződő szervezet, amely migrációs hátterű lányokat támogat, hogy a futballon keresztül segítse őket beilleszkedni Németországba. Ezzel a céllal a PUMA, Lena Lattwein és a Golden Goal egyedülálló futballélményt teremtett a lányoknak, hogy inspirálja őket, és helyet adjon nekik az izgalmas játékhoz.
Mindezek mellett kapcsolatba lépett a PSG-vel és a francia válogatott Laurina Fazerrel, hogy meglepje Laurina első futballklubját egy különleges edzéssel Párizsban. Laurina beszélgetett a lányokkal az útjáról, tippjeiről, hogyan lehet focistává válni, és segített őket átvinni különböző futballspecifikus gyakorlatokon, abban a reményben, hogy inspirálja a női futballisták új generációját. A cél az, hogy a lányokkal megkedveltessék a futballt, és összehozzák őket olyan női példaképekkel, akik inspirálják a leendő sportolókat. A Brilliance Pack a női játékosok számára is megfelelő illeszkedést és technológiát biztosít ahhoz, hogy a pályán a legjobb teljesítményt érjék el. A PUMA fontosnak tartja, hogy a női sportolókat a legjobb felszereléssel támogassák, amely illeszkedik a női láb anatómiai alakjához.
A hazai online boltokban a Puma márka széles körben van jelen: sneakerek (ST Runner V3), melegítők (Puma Classics), pólók és táskák között válogathatunk szem előtt tartva a kifogástalan minőséget.
Nitro Lab – a PUMA új innovációja az egészséges környezetért
A Nitro Lab teszthelyiséget a Hartmann Orthopedics & Sports-szal együttműködésben fejlesztették ki, amely több mint 20 éve vezető szerepet tölt be a sportolók teljesítményoptimalizálásában.
A PUMA Nitro Lab, amely a németországi Frankfurt melletti Hartmann létesítményben található, részletes betekintést nyújt a sportolóknak a teljes testről egy sor teszten és szkennelésen keresztül, beleértve a 4D mozgáselemzést is. Az eredmények lehetővé teszik a PUMA és a Hartmann számára, hogy testreszabott és úttörő megoldásokat fejlesszenek ki minden sportoló számára, hogy a legjobb teljesítményt tegyék lehetővé a termékek használatával.
Az 1948-as megalakulása óta a PUMA filozófiája, hogy a leggyorsabb sportolókat a leghatékonyabb termékekkel látja el. Ezt a hozzáállást a márka „Forever Faster” szlogenje is megerősíti. A PUMA futócipők, vagy sneakerek esetében ezt a Nitro Lab támasztja alá.
A technológia minden futócipő alapját képezi, hogy rendkívül könnyűek és rugalmasak legyenek, ezáltal kevesebb energiát használjon fel és kényelmesen futhasson benne a hivatásos sportoló, vagy csak a sport szerelmese.
A létesítmény bemutatóján a múlt és a jelen PUMA sportolói vettek részt, és a házigazda a középtávfutó legenda, Wilson Kipketer, háromszoros 800 méteres világbajnok. Gesa Krause, Kevin López, Isayah Boers, Jess Piasecki, Patrick Schneider és Marc Reuther is megtisztelte jelenlétével az eseményt.
A német vállalat úgy véli a termékek tekintetében a környezettudatosság már nem cél, hanem elvárás, igazodva a versenytársakhoz és a fogyasztói szempontokhoz. A hosszabb távú céloknál pedig az új és egyedi sportkiegészítőkre törekszik a PUMA, hiszen a versenytársainál jobb legyen és a maximális kényelemről is gondoskodnia kell.
(X)